Proces rekrutacyjny

Jako firma dbająca o pracowników i atmosferę w pracy, nie zapominamy o dobrej atmosferze także podczas spotkań z Kandydatami. Dlatego nasz proces rekrutacyjny nie jest długi i skomplikowany. Kandydaci, z którymi mieliśmy okazję rozmawiać otrzymują od nas informację zwrotną.  Chcesz do nas dołączyć? To proste – zrób pierwszy krok – wyślij do nas swoje CV!

Krok 1 – Przesłanie CV w odpowiedzi na nasze ogłoszenia zamieszczone na stronie internetowej firmy ERBUD lub w serwisach ogłoszeniowych. Pamiętaj o zaznaczeniu zgody na przetwarzanie podanych przez Ciebie danych osobowych oraz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w przyszłych rekrutacjach, jeśli chcesz abyśmy brali Cię pod uwagę także w kolejnych projektach rekrutacyjnych.
Krok 2 – Analiza CV. Na tym etapie sprawdzamy na ile informacje zawarte w Twojej aplikacji są zbieżne z wymaganiami na stanowisku na które aplikowałeś.
Krok 3 – Krótka rozmowa telefoniczna. Jeśli Twoja aplikacja pozytywnie przeszła weryfikację podczas kroku drugiego, zadzwonimy do Ciebie i przeprowadzimy wstępną rozmowę rekrutacyjną
 
Krok 4 – Rozmowa rekrutacyjna. Jest to pierwsze spotkanie u nas w firmie, najczęściej od razu z przyszłym przełożonym. Podczas rozmowy zapytamy Cię o Twoje doświadczenia oraz będziemy chcieli poznać Cię jako człowieka. Może zdarzyć się, że zostaniesz poproszony o rozwiązanie krótkiego zadania. Jest to dobra okazja do tego aby lepiej poznać firmę i dopytać o przyszłe obowiązki.
Krok 5 – Decyzja o zatrudnieniu. Witamy w ERBUDZIE!